Alla inlägg den 10 september 2011

Av Erik - 10 september 2011 23:26

Gick upp 04:30 en lördag morgon för att åka iväg och jobba övertid, inte det roligaste man kan göra men lite extra pengar skadar aldrig...


Hade helst velat stanna kvar i sängen och vaknat upp samtidigt som Emma men det får bli så i morgon i stället, är en bra härlig känsla att få vakna upp med någon man älskar och då jag alltid lämnar hemmet innan henne på vardagarna så är ju tillfällena på helgen värda mycket. 


Det var tänkt att vi skulle ut och spela biljard i kväll men så blev inte fallet då jag var trött av någon outgrundlig anledning... Får ta det i morgon i stället, säger som Kronblom att det man inte gör idag kan man göra i morgon.


Vi kollade i stället på filmen "Tillsammans" som jag förvisso sett ett antal gånger redan men bra filmer kan jag se fler än en gång, det var dock första gången Emma såg den.
Lyckades hålla mig vaken faktiskt och jag är förvånad över det, kanske det är så att jag lyckades förtränga mitt trängande behov av att sova?


Ovido - Quiz & Flashcards