Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Sanningen

Av Erik - 7 oktober 2011 16:00

Flera personer har frågat och undrat varför jag haft/har ett sår i pannan, men jag har funnit det ganska tröttsamt att förklara samma sak flera gånger så jag har sagt typ att jag ramlat eller slagit skallen bara.. 


Det är ju en sanning med viss modifikation då jag vid tillfället var påverkad av alkohol och fick den ljusa idéen att klättra över ett staket ut på gatan där vi bodde i Spanien när jag stod på innergården då jag inte hade någon nyckel med mig ned, hade ingen ro att vänta på de andra i sällskapet.. 
Det slutade med att jag tappade kontrollen över min rörelser och slog skallen rakt ned i en betongtegelpanna, dröjde några sekunder innan jag fattat vad som hänt och utbraste ett förvånat: aj...


Emma som stod nedanför fattade heller inte riktigt vad jag gjort förrens jag sade det ordet, hon blev ganska orolig att jag skadat mig allvarligt men jag sa att det var lugnt (kände inte så mycket)..


Vi skulle vid tillfället ut och äta på en fin restaurang som Erik (Emmas bror) hittat men jag valde att stanna kvar i lägenheten och kollade i stället på Notting Hill som jag hittade i hyllan, hann aldrig kolla klart dock.. Men det gjorde inte så mycket då jag sett den ett par gånger..


Såret har jag inte klarat av att hålla mig från att pilla på, så det är inte mycket kvar av skorpan... Emma säger att jag nu inte får klaga på henne då hon klöser på sina sår... 


Det komiska i situationen är att någon upptäckte ett par dagar efteråt att man kunde öppna upp dörren med en knapp som satt på sidan...

 
 
Ingen bild

Svärmor

7 oktober 2011 16:23

Var nog meningen att du skulle bli en klättermus med en ovanlig talang att kasta skodon långt, detta är inte vanligt för sådana djur, vad jag vet....

 
Ingen bild

BErik

7 oktober 2011 16:30

Haha, ja kanske det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik - 15 juni 2013 13:08

Jag beundrar personer som gör ändringar i sitt liv när de känner att de vill göra något nytt, tyvärr så har inte alla modet eller kraften att bryta sig loss från det de har idag även om de känner att de skulle vilja...Den jag närmast kommer att tänka...

Av Erik - 3 mars 2013 19:31

I fredags åkte vi iväg till Göteborg för att se Galenskaparnas 30-års föreställning på Lorensbergsteatern, själv kände jag mig mest som en medhängare som följde med då jag inte är något större fan av ensemblen. Men jag visste att Emma verkligen ville...

Av Erik - 19 februari 2013 21:36

Har inte lyssnat så värst mycket på David Bowie men skivan: The Man Who Sold The World (1970) gillar jag, främst titelspåret. Upptäckte nu i kväll att det fanns två olika omslag när jag letade efter den på vinyl på tradera. Först hittade jag den inte...

Av Erik - 15 februari 2013 18:38

Tack för att du står ut med mig och mina dumma (ibland) idiotiska kommentarer jag ger dig nu när du är gravid, har väldigt svårt för att tänka innan jag talar när jag är med dig, kan inte hjälpa det. Det är stor skillnad över hur jag är på jobbe...

Av Erik - 21 januari 2013 21:39

Idag när jag var ned i tvättstugan så hade någon imbecill person inte tömt maskinerna från tvätt, dessutom så hade de glömt att starta en maskin... Jag hävde ner allt i en trådbackskorg och åkte upp och letade reda på syndaren, en yrvaken person öppn...

Ovido - Quiz & Flashcards