Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Erik - 13 oktober 2011 20:45

Det var tänkt att jag skulle gå iväg ikväll för att se Trummor & Orgel spela på Kafé Vinyl här i Gävle men då jag känner mig väldigt trött så struntar jag i det, tyvärr känner jag då det var något jag hade velat sett.. 


Jag var uppe sent i natt då jag har svårt att slita mig från Sons Of Anarchy just nu, en riktigt bra serie i mitt tycke och jag har redan kommit en bra bit in på säsong två. Är nog orsaken till att jag är trött just nu och det känns som ett vuxet beslut att stanna hemma då jag ska köra bil tidigt i morgon.. Det kommer förhoppningsvis fler tåg och jag har ju faktiskt redan sett T&O en gång redan, men det var ju ett tag sedan och det kan ju hänt en del sedan dess.. 

Sitter och lyssnar på webradio från matchen Färjestad - Timrå och just nu står det 1-1 en bit in i tredje, får se om FBK får sin första seger under ordinarie tid i kväll...

Ska nog försöka se något avsnitt till av S.O.A innan sängdags, får se om man somnar i soffan :P 

Ovido - Quiz & Flashcards