Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Erik - 18 oktober 2011 17:08

I morse blev jag väckt på ett abrupt sätt och då talar jag inte om min ringsignal på mobilen utan det var Johanna som jag samåker med till jobbet som undrade om jag sov? Suck tänkte jag, för det hände senast i fredags då jag hade ansvaret att köra och då fick ju de stackarna stå och vänta på mig en 20-30 min extra...


Dagens missöde fick mig att fundera över om det hade blivit fel på min mobil helt plötsligt men jag provade alarmet igen och då funkade det... Då måste jag ha varit så jävla trött att jag helt enkelt inte hörde när det ringde och det låter väldigt konstigt när det gäller mig, brukar vanligtvis flyga upp på sekunden då det ringer...


Anledningen till att jag försovit mig två gånger på kort tid stavas antagligen Sons Of Anarchy... Kollar på flera avsnitt om dagen och när det är så spännande så tänker jag dumt nog att man kan se ett till och det betyder nog tyvärr ett för mycket då jag uppenbarligen behöver mer än fem timmar sömn...


Så i kväll SKA jag tamejfan gå och lägga mig senast 22:30, om jag inte gör det så får Emma tillåtelse att göra något jag tror hon längtar efter vilket betyder att jag kommer hålla det jag skriver i denna stund... ;) 
Tycker att det ska mycket till om jag inte kommer upp då jag nu ställt tre larm med nya signaler på högsta volym, ska dessutom lägga mobilen en bit bort från sängen...


Förresten så tog Monika ledningen i låtönskningen idag då gubben som har programmet inte valde att spela min låt, den jäveln! Så nu leder kvinnan med 6-5 men jag har ej ännu gett upp hoppet om den där semlan.. Först till tio är det som gäller och det är nya tag på torsdag. 

Ovido - Quiz & Flashcards