Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Erik - 20 oktober 2011 22:22

Sent på kvällskvisten när jag snart ska gå i säng upptäcker jag något som är nytt för mig på spotify och det är ett band från Göteborg som heter Bombus, ovanligt sound men riktigt bra tycker jag så här långt.. Finns bara några låtar upplagda och det finns klar risk att skivan de släppt inhandlas, får se...



 

6-6

Av Erik - 20 oktober 2011 15:59

Idag var det ju dags för önsketimmen igen och jag kvitterade med låten "The Sentinel" med Judas Priest, en låt som är med på skivan "Defenders Of The Faith" från 1984. Föga förvånande så tyckte Monkan att sångaren skrek den här gången med och till viss del så kan jag förstå henne (att hon tycker det) då Rob Halford har/hade en väldigt ljus och gäll stämma...


 

Ovido - Quiz & Flashcards