Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Erik - 25 oktober 2011 19:48

Tycker som många andra att veckorna går fort och för att inte tala om helgerna, hallå var tar de vägen egentligen?!
Förra helgen spenderades till största delen uppe i Trönö hos familjen Bjerknes vilket var väldigt trevligt, det spelades bl.a  sällskapsspel vilket är något jag inte sysslat med så värst mycket innan jag träffade Emma, men det är faktiskt ett trevligt sätt att umgås har jag märkt...
Upptäckte idag när jag kom hem att Emma beställt hem två spel som heter: Älskling och Intim...


Hmm, spännande och se vad det blir utav de spelen och jag tänker inte tjuvkolla på frågorna innan. 

Till kommande helg föreslog jag att vi skulle ut och äta på någon restaurang och efteråt se Tintin på bio, längtar redan... Vi har bestämt oss för stället Meat som ligger väldigt nära oss och då både Emma och jag gillar kött så kan det ju inte gå fel? Tror iaf inte det då det oftast är gott om folk när vi går förbi där på kvällarna då Emma slutat jobba...
Läste deras meny och upptäckte två saker jag gillade och det var att man kunde välja köttbuffé för 275 kr och att de har en öl som jag velat prova ett tag (Sleepy Bulldog).

Vi har även kommit överrens om att vi ska ha datorfritt på den dagen, vilket kommer som ett lite ovanligt inslag i våran vardag.. Oftast sitter vi med näsan framför varsin skärm och det blir trevligt att bara umgås med den person man älskar mest av allt på denna jord.


Skapa flashcards