Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

En snål jävel

Av Erik - 27 oktober 2011 17:02

Jag har endast gratiskonto hos spotify och då mina timmar tagit slut så fick jag snällt lov av Emma att använda hennes konto då hon sällan använder sig av tjänsten. Så nu står det på hennes FB status att hon har lyssnat på all möjlig sorts musik, allt från Opeth till Curtis Mayfield vilket hon inte gör i vanliga fall direkt... Fast jag tror dock inte att någon tror på att det är hon som lyssnar, i varje fall inte om man känner henne.. 

Egentligen så borde man kanske betala den lägsta månadskostnaden som är 49 kr/månad och då slipper man ju den där reklamen och det går att spela låtar fler än fem gånger innan den stoppas, är nog bara "Pressure And Time" och "Doctor Doctor" som jag inte kan lyssna på i dagsläget...

Finns ju Grooveshark också för den delen, vilket är gratis ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik - 15 juni 2013 13:08

Jag beundrar personer som gör ändringar i sitt liv när de känner att de vill göra något nytt, tyvärr så har inte alla modet eller kraften att bryta sig loss från det de har idag även om de känner att de skulle vilja...Den jag närmast kommer att tänka...

Av Erik - 3 mars 2013 19:31

I fredags åkte vi iväg till Göteborg för att se Galenskaparnas 30-års föreställning på Lorensbergsteatern, själv kände jag mig mest som en medhängare som följde med då jag inte är något större fan av ensemblen. Men jag visste att Emma verkligen ville...

Av Erik - 19 februari 2013 21:36

Har inte lyssnat så värst mycket på David Bowie men skivan: The Man Who Sold The World (1970) gillar jag, främst titelspåret. Upptäckte nu i kväll att det fanns två olika omslag när jag letade efter den på vinyl på tradera. Först hittade jag den inte...

Av Erik - 15 februari 2013 18:38

Tack för att du står ut med mig och mina dumma (ibland) idiotiska kommentarer jag ger dig nu när du är gravid, har väldigt svårt för att tänka innan jag talar när jag är med dig, kan inte hjälpa det. Det är stor skillnad över hur jag är på jobbe...

Av Erik - 21 januari 2013 21:39

Idag när jag var ned i tvättstugan så hade någon imbecill person inte tömt maskinerna från tvätt, dessutom så hade de glömt att starta en maskin... Jag hävde ner allt i en trådbackskorg och åkte upp och letade reda på syndaren, en yrvaken person öppn...

Skapa flashcards