Direktlänk till inlägg 3 november 2011

helvetesjävlaskit...

Av Erik - 3 november 2011 20:02

En gång i tiden så startade jag en blogg på fyllan och den fick heta något i stil med:helvetesjävlaskit...
Den blev inte långlivad då jag inte trodde att någon kunde tänkas vara intresserad av att läsa om något som jag skrev och då kan man ju undra varför jag har startat en ny ungefär tre år senare?
Vet inte riktigt varför men jag har alltid gillat att skriva och favoritämnet i skolan var svenska av alla ämnen, kanske för att man fick höra att man faktiskt var bra på något och det uppmuntrade till att vara flitig på just de lektionerna?


Hur många killar som är över 30 (jag är snart 33) har en blogg? Jag är en av dem men jag känner mig ganska ensam bland alla tonårsbloggar som handlar om hästar, smink, killar... Inte för att jag läser sådant men man har ju någorlunda koll över vad som erbjuds på nätet...


Så vad handlar min om då kan man undra?
Tja, om allt möjligt som jag känner för att skriva om för stunden eller bara länka om den där fantastiska låten som gjorts av bandet som alla borde känna till men ingen gör... Så jag ser det som min uppgift att sprida information om det som faktiskt är bra i musik och filmväg, för vem gör det annars kan man undra? ;)








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik - 15 juni 2013 13:08

Jag beundrar personer som gör ändringar i sitt liv när de känner att de vill göra något nytt, tyvärr så har inte alla modet eller kraften att bryta sig loss från det de har idag även om de känner att de skulle vilja...Den jag närmast kommer att tänka...

Av Erik - 3 mars 2013 19:31

I fredags åkte vi iväg till Göteborg för att se Galenskaparnas 30-års föreställning på Lorensbergsteatern, själv kände jag mig mest som en medhängare som följde med då jag inte är något större fan av ensemblen. Men jag visste att Emma verkligen ville...

Av Erik - 19 februari 2013 21:36

Har inte lyssnat så värst mycket på David Bowie men skivan: The Man Who Sold The World (1970) gillar jag, främst titelspåret. Upptäckte nu i kväll att det fanns två olika omslag när jag letade efter den på vinyl på tradera. Först hittade jag den inte...

Av Erik - 15 februari 2013 18:38

Tack för att du står ut med mig och mina dumma (ibland) idiotiska kommentarer jag ger dig nu när du är gravid, har väldigt svårt för att tänka innan jag talar när jag är med dig, kan inte hjälpa det. Det är stor skillnad över hur jag är på jobbe...

Av Erik - 21 januari 2013 21:39

Idag när jag var ned i tvättstugan så hade någon imbecill person inte tömt maskinerna från tvätt, dessutom så hade de glömt att starta en maskin... Jag hävde ner allt i en trådbackskorg och åkte upp och letade reda på syndaren, en yrvaken person öppn...

Skapa flashcards