Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Erik - 17 mars 2012 10:57

Mår hur fint som helst idag känner jag trots att jag drack upp en hel flaska rödvin (Motörhead) under kvällen som var och tydligen blir jag bara dålig då jag blandar med sprit, nu är det fastställt.

Upptäckte nu på morgonen att den nya skivan med Imperial State Electric som heter Pop War, numera finns att avlyssna på spotify vilket jag tycker är trevligt. Har ju förvisso redan skivan på vinyl men då jag ännu inte fått upp den p.g.a att jag inte skaffat något rack ännu så är det nu premiärlysning om man undantar ett par låtar.

Idag är det St. Patrick´s Day men jag kommer inte fira den något vad jag vet nu iaf, kanske skulle kunna göra det med att dricka någon Guiness? Men har inte mycket kläder i grönt så det får jag skippa, ska vara min Färjestad halsduk då.

Idag visar de tydligen Färjestads match på tv4 och då slipper jag betala 159 kr för matchen, bra det.

I morgon ska jag ta mig till konserthuset för att se den underbara Anna Ternheim live för tredje gången, en julklapp som jag fick av Emma. Första gången jag såg henne vilket var på samma plats var helt fantastiskt, gav mig gåshud.


Skapa flashcards