Alla inlägg under april 2012

Av Erik - 21 april 2012 16:15

Förutom att jag ska gå på Getaway Rock Festival även detta år så funderar jag på att åka på något som heter Hoforsrocken den 4:e augusti då Imperial State Electric och Entombed kommer dit, kanske Nicke Andersson gör ett gästinhopp i det gamla bandet? Nä, det tror jag inte på...

Kanske det blir ett besök på Bollnäs Stadsfest också då Magnus Uggla kommer dit den 14:e juli, har aldrig sett honom då han inte är någon artist jag lyssnar på speciellt mycket men jag tar gärna med Emma dit då hon tycker att han är väldigt bra och vad gör man inte för den man älskar? 
Tycker att Uggla är en bra artist och har skrivit en hel del bra musik men är ingen personlig favorit.

Såg även att Takida spelar under samma helg men som tur är uppträder de på fredagen och då tänker inte jag vara i Bollnäs, det är något som är säkert.

Av Erik - 19 april 2012 16:45

Hade lämnat in bilen hos bilmetro för att det har kommit upp ett felmeddelande att det är fel på avgassystemet, skulle hämta den idag hade jag tänkt men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.


De hade hittat flera fel på den och bl.a en EGR-kylare som skulle gå loss på en sisodär 12.000 kr, inte kul.


Är i princip helt oduglig vad gäller bilar men det har något med avgasreningen att göra, sa att de skulle få göra några mindre jobb på bilen som skulle landa strax under 4000, vad det gällde kommer jag inte ihåg men det får jag vackert se i morgon när jag hämtar ut bilen.


Bra att jag ska få skatteåterbäring i midsommar.


Att äga bil är ingen billig historia speciellt om man som jag inte kan fixa med dem själv, men det är ju tur att det finns folk som kan bilar. 


Just nu är känslan att jag skulle kunna klara mig utan bil då jag bor i stan och det skulle faktiskt gå att åka tåg till jobbet, men det är samtidigt en friheteskänsla att kunna ta sig iväg när man än känner för det så jag tror nog att jag kommer fortsätta förpesta miljön med mina avgasutsläpp trots att ägandet lämnar hål i plånboken.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards