Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Erik - 24 augusti 2011 22:23

Emma undrade om jag inte kunde ta hem skivan Live And Dangerous med Thin Lizzy för ett tag sedan men i och med att hon frågade det så förstörde hon min lilla överraskning, jag hade nämligen redan beställt den utan att berätta...


Idag fick jag hem skivan och jag såg att det hade skickats från Hong Kong, då förstår jag anledningen till varför det var så lång leveranstid...

Så nu vet jag vad som kommer att spelas i bilen nästa gång vi åker tillsammans.


Fick även hem en vinyl EP med gruppen Spiders + en live DVD som ingick i köpet, har ingen vinylspelare och man kan ju undra varför man då beställer en sådan skiva?

Ja säg det men jag är inte normal säger Emma, kanske jag kommer skaffa en vacker dag, vem vet...?  




Ovido - Quiz & Flashcards